RETUR IN 14 ZILE

Verifica daca produsul este eligibil pentru retur si apoi trimite un email cu subiectul retur cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original. In cazul in care produsul a fost livrat neconform costul transportului de retur este suportat de FANBAIE, in cazul in care produsul a fost livrat conform costului transportului de retur este suportat de client. In cazul produselor grele/fragile/voluminoase retur se accepta doar cu optiune de deschidere colet si verificare in prezenta curierului sau la sediul curierului.

Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Condiții generale pentru returul produselor vândute de FANBAIE:

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

Categorii de produse cu condiții speciale de retur

  • Obiecte sanitare (wc uri, lavoare, bideuri, etc), cabine de dus, cazi de baie, mobilier 
    trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara semne ca ar fi fost montate sau utilizate. Nu vor fi preluate retururi fara optiunea de deschidere colet si verificare in prezenta curierului sau deschidere colet la sediul curierului.
  • Consumabile sanitare (măști de protecție, mănuși, dezinfectant, solutii de curatare etc.)
    pot fi returnate doar dacă sunt sigilate

Vezi si pagina TERMENI SI CONDITII